torsdag 22 november 2012

Och så fyller jag ju år, i år igen.

Nu sitter jag och lägger upp en kort kurs om webb. Nyföretagarcentrum Hammarö som har kurs i starta eget, och web är det jag ska prata om. Har haft denna del en gång tidigare, så nu finputsar jag materialet. Utökar delen om sociala medier till exempel, och kommer visa bland annat den här bloggen. Så det är dags att väcka liv i den igen...

I övrigt är det fullt upp. Decembernumret skickas till tryck en vecka tidigare så vi kan dela ut den i tid före jul. Samarbeten på gång. Många idéer på framtida tjänster och produkter. Vi måste sätta oss ner och tänka igenom vad vi vill. Vad vi kan. Vad efterfrågas? Just det, ja - det blir en HammaröMässa våren 2013 också, vilket känns spännande. Lite mer tid för planering och produktion denna gång, mässan kommer vara den 5 mars så det är ganska gott om tid.

Lite ledigt har jag tänkt att ha under jul och mellandagar i alla fall, sen får vi se vad som händer. Jag ska försöka hålla er uppdaterade har jag tänkt.


Inga kommentarer: