tisdag 27 oktober 2009

Tv-problem löst

Visst är det underbart att tv-kanalerna förstått att vi vill se vissa program på andra tider än de visas. Visst, de kör vissa program i repris. Men inte alla. Och inte precis när jag har tid att se på tv. Så då har de kommit på att de kan lägga upp programmen på internet och låta oss se dem på våra villkor. Härligt!
Men alla program finns inte där. Som till exempel mina favoriter Grey´s Anatomy och Desperate Housewives. Såklart.
Och, laglydig som jag är, så vill jag ju inte ladda ner programmen från Pirate Bay eller så.
Hur löser man det?
Vissa retar mig och meddelar att de ska se eller har sett kommande program till och med.

Men nu, nu har jag hittat en sajt där man kan se Grey´s Anatomy när man vill! De läggs upp när de visas i USA, och de är ett par tre avsnitt före oss. Så jag har nu sett två avsnitt som inte sänts här än. Härligt!

Men Desperate Housewives finns inte där. Ska lägga nån timme på att leta upp även dessa.

Inga kommentarer: