måndag 14 september 2009

Blog Awards

Hade tänkt rösta i Blog Awards.
Finns några olika kategorier, men jag följer inte så många bloggare av de nominerade. Tittade lite snabbt på deras kombattanter, kanske har jag missat någon superbra? Jag gjorde mina val och skulle skicka iväg rösten då jag får ett felmeddelande tillbaka. Jag måste svara på alla rödmarkerade frågor. Strange. Men jag fattar att de menar att jag måste rösta på någon i varje kategori.
Va?
Jag följer inga modebloggar. Är inte intresserad av vad några tonåringar i Stockholm tycker är snyggt i klädväg. Blir ju ganska missvisande och orättvist mot alla om jag slumpvis väljer någon, eller till och med går in och tittar på bloggarna. Är ju inte rätt person att säga vilken som är bättre än någon annan, när jag inte är intresserad.

Mailade till Veckorevyn om detta, vi får väl se om jag får något svar.


Inga kommentarer: