tisdag 1 juli 2008

Sex på jobbet

Det är inte alltid man får skåda liveshow på arbetstid. För mig i alla fall. Men jag är du inte fackpamp eller kommunalråd heller. Men det hände idag. Plötsligt började det tjattras och tisslas, folk som inte jobbar i min lokal kom förbi, och alla verkade uppspelta. 

Oj... nu åkte hans byxor av, hörde jag någon säga. Var då tvungen att kapitulera och kolla vad som var på gång. Vi sitter med fönster mot en innergård, och ser där balkonger som tillhör lägenheter. Och, helt ovetandes om omvärlden, har ett par ohämmat sex. Snacka om att inte många på mitt jobb fick mycket gjort den förmiddagen...

Tre gånger, hade någon räknat ihop, hade de sex. Hm. Undrar hur de tänkte? Och undrar om det blir någon fortsättning? Många kommer nog ha ärenden till min avdelning här framöver. För att kolla balkongstatusen, så att säga. 




Inga kommentarer: